اختتامیه مسابقه ی عکاسی ” دنیای زیبای من” برگزار شد

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز برگزیدگان نهایی مسابقه ی عکاسی ” دنیای زیبای من” ، روز پنجشنبه ۴ آذر ماه؛ برگزار شد.

مسابقه ی عکاسی “دنیای زیبای من” که در سه محور اجتماعی، سبک زندگی و طبیعت از شهریور ماه آغاز شده بود و به مدت سه ماه ادامه داشت، عصر روز پنجشنبه چهارم آذر ماه، با تقدیر از برگزیدگان و اهدا جوایز آنان، به پایان رسید.

“پالاز” این مسابقه را با تفکر داشتن نگاهی زیبابین و متفاوت به دنیای اطراف، برگزار کرده است. در واقع این کمپین برای “پالاز” تنها به منزله ی یک فراخوان عکاسی نبوده و با رویکرد انجام پروژه ی “مسئولیت اجتماعی پالاز” اجرا شده است. به همین خاطر در روند اجرای مسابقه روی مجموعه‌ی محصولات متنوع موکت، کاغذ دیواری و لمینت پالاز ، تمرکزی وجود نداشت و در تمام مدت اجرای مسابقه از مخاطبان خواسته شده بود، دنیای زیبایشان را از نگاه خود به تصویر در آورند و به اشتراک بگذارند.

در مراسم اختتامیه، جناب آقای حسینی، مدیریت فروش پالاز؛ به نمایندگی از گروه صنعتی پالاز حضور داشتند و پیرامون هدف پالاز از اجرای این کمپین سخنرانی کردند. مراسم با اهدا جوایز برگزیدگان ادامه یافت و با صحبت های آنان راجع به دنیای زیبایشان به پایان رسید.

بازخورد ها و نتایج حاصل از انجام این مسابقه نشان از آن دارد که “پالاز” در تشویق مخاطبان برای توجه بیشتر به محیط زندگی و ترویج تفکری زیبابین ؛ موفق بوده است. ما هم چنان انجام پروژه هایی از این دست را با هدف گسترش توجه به زیبایی های دنیای پیرامونمان به منظور داشتن جامعه ای شادتر ادامه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

[ess_grid alias=”javayezcampain”]