برای هر قسمت از خانه چه نوع کاغذدیواری استفاده کنیم؟

در بازار امروز، انواع کاغذ دیواری ها وجود دارد. تصویر زمینه بدون بافت در حال حاضر به یک انتخاب بسیار محبوب تبدیل شده است. مزیت افزوده کاغذ دیواری های امروزی این است که بیشتر آنها هوا را از خود عبور می دهند و مشکلات مربوط به کپک وقارچ را از بین می برند. کاغذ دیواری وینیل بافته قابل شستشو نیز انتخابی مناسب برای حمام و آشپزخانه است. استفاده از این کاغذ دیواری های بافته شده با تکنولوژی جدید چسباندن دیوار آسان است. زمان اجرای آنها تقریبا به نصف رسیده، زیرا نیازی به خیساندن کاغذ، ندارند. زمان بازسازی آنها نیز آسان است. این کاغذ دیواری ها ازانواع الیاف مصنوعی و طبیعی ساخته شده اند که باعث مقاومت در برابر رطوبت می شود.

در حالی که نقاشی یک اتاق ممکن است در کوتاه مدت ارزان تر باشد، اما کاغذ دیواری ها امروزه طول عمر بیشتری دارند.

بهترین کاغذ دیواری برای فضای آشپزخانه

آشپزخانه یکی از فضاهای خانه است که می توانید بدون هیچگونه محدودیت طرح های متنوع کاغذ دیواری را در آن بکار ببرید. کاغذ دیواری در آشپزخانه می تواند طرح های گوناگونی داشته باشد که در اتاق های دیگر منزل کمتر دیده می شود. بهترین کاغذ دیواری ها برای آشپزخانه ها نوع قابل شستشو آنها است. در این صورت کار با آن ها در آشپزخانه که فضای پخت و پز است راحت خواهد بود. حتی بکار بردن کاغذ دیواری های به طرح های مورد استفاده در اتاق نشیمن یا پذیرایی ممکن است در ابتدا مناسب بنظر نیاید اما با اجرای آن متوجه می شوید فضایی بشدت زیبا و شیک در آشپزخانه به وجود می آید.

بهترین کاغذ دیواری برای حمام و سرویس بهداشتی

در طراحی یک حمام مهم ترین امر استریل و کاربردی است آن است. علاوه بر این، امروزه تزئینات حمام نیز در طراحی این فضاها اهمیت پیدا کرده است. به طوری که طراحان زیادی از کاغذ دیواری ها علاوه بر اتاق خواب و نشیمن در سرویس های بهداشتی نیز استفاده می کنند. کاغذ دیواری حمام می تواند در اثر مشکلاتی از قبیل رطوبت کنده شوند. بنابراین انتخاب بهترین کاغذ دیواری مناسب با شرایط حمام، می تواند بر دکوراسیون این فضا تاثیر گذار باشد.

اگر یک توالت جداگانه از منطقه حمام دارید، از کاغذ دیواری های کوچک نیز در این منطقه میتوانید استفاده کنید. این فضای کوچک دیگر دارای دوش یا وان حمام نیستند که فضای آن را بخار می دهند. از این رو یک کاغذ دیواری قابل شستشو برای دیوار زیر سقف یا اطراف آینه، پنجره یا درب را میتوانید در نظر بگیرید.

بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب و نشیمن

کاغذ دیواری در اتاق خواب ممکن است به رویاهای شما در خواب شکل دهد. آرامش و سکون را با انتخاب بهترین کاغذ دیواری به فضای اتاق خواب خود بیاورید. هنگام تزئین اتاق مهمان یا یک اتاق خواب اصلی، درمورد محیطی که می خواهید ایجاد کنید، فکر کنید. برای یک حالت تجملی، یک طرح گلدار در کاغذ دیواری براق پیشنهاد خوبی است. برای یک تخت خواب راحت ، یک تصویر زمینه از گل های فرانسوی زیبا خواهد بود. برای دکور اتاق خواب رویایی بهترین راه برای علاقه مندان به دکوراسیون کلاسیک، اضافه کردن بافت و الگوهای جذاب و همچنین شخصی سازی دکوراسیون آن، با استفاده از کاغذ دیواری های طرح گل و غنچه است.