نصب لمینیت‌ها در سطوح عمودی

نصب لمینیت بر سطوح عمودی همچون پارتیشن ها، جلوه های بصری چشم گیری را در خانه و یا محیط های تجاری بوجود می آورد. اگر این لمینیت ها طرح های گرافیکی و الگوهای تصویری بزرگی داشته باشند، این جلوه های بصری نمود بیشتری هم خواهند داشت.

استفاده از لمینیت برای دکوراسیون دیوارها نسبت به رنگ آمیزی و یا حتی کاغذ دیواری مزایای خوبی دارد. دکور کردن با لمینیت ها هم با سرعت بالایی انجام می شود و هم آلودگی و کثیف کاری ندارد. اما اگر شما از رنگ و یا کاغذ دیواری استفاده کنید هم مدت زمان بیشتری درگیر کار خواهید بود و هم کثیف کاری زیادی خواهید داشت.

اگر به نظرتان استفاده از لمینیت برای ساخت سطوح عمودی کار عجیبی به نظر می رسد، بد نیست بدانید که در گذشته بسیاری از مردم از چوب برای دکور دیوارها استفاده می کرده اند چرا که باعث القای حس بیشتری از گرما و صمیمیت در خانه می شده است. امروزه در بسیاری از رستوران ها و هتل ها از این روش برای دکور و فضاسازی محیط استفاده می شود. با این تفاسیر بهتر است بگوییم که فقط به استفاده افقی از تخته های لمینیت اکتفا نکنید، می توان از این تخته ها بصورت عمودی هم برای بهتر شدن محیط استفاده کرد.

www.formica.com