خانه پالاز مرکزی بیست و یکم بهمن افتتاح شد

خانه پالاز مرکزی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های سال خانه پالاز، مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و ۲۱ بهمن ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به بهره‌برداری خواهد رسید. تعریف اهداف جدید برای ارائه خدمات مدرن و متمایز، مقدمات افتتاح بزرگ‌ترین و مجهزترین شعبه خانه پالاز را به وجود آورده است.

در ماه‌های اخیر، افتتاح و معرفی شعب جدید خانه پالاز با سرعت بیشتری در حال انجام است. افتتاح این شعب نه‌تنها ارتقا سیستم فروش و خدمات را برای محصولات مختلف پالاز به دنبال داشته بلکه در مدت کوتاهی به استانداردی منحصربه‌فرد برای ارائه محصولات دکوراسیون داخلی تبدیل‌شده است.

این شعبه خانه پالاز که در خیابان آذربایجان تهران قرارگرفته است از ۲۳ بهمن ماه میزبان مصرف کنندگان خواهد بود. تفاوت ظاهری خانه پالاز مرکزی از همان بدو ورود به‌واسطه فضای وسیع‌تر و پله‌های گردان زیبای میان سالن اصلی، حس می‌شود. نمای تمام شیشه‌ای شعبه مرکزی علاوه بر جذابیت بصری، این شعبه خانه پالاز را در میان فروشگاه‌های دیگر منطقه نیز شاخص کرده است.

به‌محض وارد شدن به فروشگاه، فضای آشنای سفیدرنگ و آرامی که در تمام شعب خانه پالاز وجود دارد توجه شمارا جلب خواهد کرد. تمام موکت‌ها، کاغذدیواری‌ها و لمینت‌ها در استندهای استاندارد و منظم چیده شده‌اند. نظم بصری که معرف خانه‌های پالاز است در این شعبه نیز آرامش را برای شما فراهم می‌کند تا به‌راحتی دور از هرگونه عنصر تعریف‌نشده‌ای، کاتالوگ محصولات موکت و کاغذدیواری را ورق بزنید؛ لمینت ها را کنار هم قرار دهید و ضمن مقایسه آن‌ها با یکدیگر بهترین تصمیم را برای خرید داشته باشید.

اگر برای تصمیم‌گیری نیاز به کمک و مشاوره داشته باشید می‌توانید سری هم به طبقه اول خانه پالاز مرکزی بزنید. امکان بهره‌مندی از راهنمایی برترین مشاورین و طراحان دکوراسیون داخلی در فضایی مجهز برای شما فراهم‌شده است.

از دیگر ویژگی‌های خانه پالاز مرکزی وجود انبار اختصاصی و وسیع این شعبه است. این انبار امکان نگهداری گسترده محصولات متنوع پالاز را فراهم کرده است. دسترسی سریع و تحویل به‌موقع محصولات از پیامدهای مثبتی است که وجود این انبار مجهز به دنبال دارد.

به‌زودی ۳ شعبه دیگر خانه پالاز درتهران، کرمان و اهواز افتتاح خواهد شد. گسترش شعب خانه پالاز با توجه به جهت‌گیری جدید روش‌های عرضه محصول و بازاریابی در شبکه‌ فروش سطح نوینی از خدمات‌رسانی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با دفتر فروش پالاز به شماره ۸۹۲۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید