جدیدترین موکت های پالاز در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان

هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، ۲۱ لغایت ۲۴ مرداد ماه ،در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.این نمایشگاه که از روز شنبه آغاز شده است تا روز سه شنبه میزبان حضور علاقه مندان به صنعت ساختمان و دکوراسیون است. پالاز با ارائه ی جدیدترین سری محصولات موکت، کاغذ دیواری و لمینیت دراین نمایشگاه حضور دارد.

در این دوره با حضور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، ضمن معرفی محصولات خود در سطح بین المللی و برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبین داخلی؛ ۳ طرح از جدیدترین مدل های موکت تولید شده را در دسترس علاقه مندان قرار داده‌ایم. ماشا؛ سایه و بوریا سه مدل جدید از گروه صنعتی پالاز است که به مجموعه ی موکت با کیفیت و متفاوت پالاز افزوده شده است. در این نمایشگاه طرح‌ سایه به عنوان پوشش کف غرفه پالاز، نمایشی کاربردی از محصول جدید پالاز را در معرض دید عموم قرار داده است. افزایش طرح و مدل های کاغذدیواری و لمینیت های پالاز، گستره وسیع تری از محصولات را در اختیار مصرف کنندگان گذاشته است.

حضور برخی از مدیران ارشد پالاز در نمایشگاه و همراهی پرتعداد بازدیدکنندگان، ارتباط متقابل ما و مخاطبینمان را افزایش داده است. این استقبال نشان می دهد سال ها فعالیت در تولید و ارائه بهترین محصولات به شیوه ای مدرن و استاندارد توانسته است شرکت در نمایشگاه را به تجربه ای فوق العاده برای مخاطبان پالاز تبدیل کند. از حضور بازدیدکنندگان محترم و همراهی یک‌پارچه شبکه فروش در این نمایشگاه سپاسگزاریم. پالاز در نمایشگاه های معتبر آینده نیز قدرتمندتر از گذشته با محصوالات جدید و متنوع، میزبان شما خواهد بود.

[ess_grid alias=”sanatSakhteman17Th”]